×

ŁADUJĘ ...

x

--

NEWSLETTER

Podaj imię.
Podaj prawidłowy e-mail. Akceptuję zasady wysyłki newslettera. Musisz zaakceptować regulamin.

Regulamin

Dobre narty

A- A A+
Regulamin sklepu internetowego dobrenarty.pl

I. Informacje o firmie
II. Oferta
III. Zamówienie i zapłata
IV. Realizacja zamówień
V. Przywileje Klientów
VI. Ochrona danych osobowych


I. Informacje o firmie
 
Sklep internetowy Dobrenarty.pl działający pod adresem www.dobrenarty.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży używanego i nowego sprzętu sportowego, a w szczególności narty, buty narciarskie, kaski, i inne akcesoria.
Właścicielem sklepu internetowego Dobrenarty.pl jest Jakub Lenczowski – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Jakub Lenczowski "LENCZOWSKI" na podstawie Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Nr ew. 6778 z dnia 11.10.2011 r. wydanego przez Burmistrza Miasta Sulejówek.

REGON 492932194, NIP 945-160-33-20,
 
Siedziba firmy i adres do korespondencji:
Jakub Lenczowski "LENCZOWSKI"
30- 499 Modlnica ul. Częstochowska 6
 
Jakub Lenczowski "LENCZOWSKI" prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie RP.
Kontakt z obsługą sklepu jest możliwy od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9.00 do 19.00 w sezonie zimowym.
Korzystanie z serwisu www.dobrenarty.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad dotyczących prywatności sklepu.

II. Oferta
 
Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu Dobrenarty.pl, stanowią ofertę handlową w myśl kodeksu cywilnego. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.


Zespół sklepu Dobrenarty.pl dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością.
Sklep zastrzega sobie prawo do powodowanego zjawiskami niezależnymi, wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie internetowej. Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której z przyczyn obiektywnych, zamówionego towaru nie będzie w magazynie, klient zostanie poinformowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.

III. Zamówienie i zapłata

Sposób składania zamówień:
 
1. Poprzez opcję zakupu online dostępnej na stronie internetowej Dobrenarty.pl
2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres piotr@dobrenarty.pl, norbert@dobrenarty.pl, przemek@dobrenarty.pl
3. Telefonicznie nr tel. +48 12 443 13 28 codziennie w godz. 9:00 do 19:00

Koszta związane z wysyłką kształtują się następująco:
0.00 PLN - Odbiór Osobisty: Przedpłata na konto 
0.00 PLN - Odbiór Osobisty: Płatność przy odbiorze 
0.00 PLN - Odbiór Osobisty: Płatności elektroniczne 
20.00 PLN - Przesyłka kurierska: Płatności elektroniczne 
20.00 PLN - Przesyłka kurierska: Przedpłata na konto 
20.00 PLN - Przesyłka kurierska: Za pobraniem
Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail (dotyczy zamówień składanych na stronie sklepu internetowego), pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień oraz listy elektroniczne o wątpliwej treści nie będą rozpatrywane. W przypadku braku akceptacji zamówienia przez sklep Dobrenarty.pl w terminie 5 dni, zamówienie uznaje się za nieważne.
Firma Jakub Lenczowski "LENCZOWSKI"  nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejszone o koszty wysyłki (dotyczy przedpłaty na konto).
Jakub Lenczowski "LENCZOWSKI" wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby otrzymać fakturę należy poinformować o tym obsługę sklepu, podając jednocześnie dane firmy.
Istnieje ponadto możliwość otrzymania faktury VAT na życzenie Klienta, zgłoszone nie później niż w ciągu 30 dni od daty zakupu towaru. Fakturę wysyłamy w wersji elektronicznej (jako plik PDF na adres poczty elektronicznej). W przypadku chęci otrzymania faktury w wersji drukowanej, prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto kwoty 10zł na wysyłkę listu.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tutaj w każdej chwili można zapoznać się z Ogólnymi Warunkami (regulamin sprzedaży). Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
 
Formy płatności :
 
1. Za pobraniem – gotówką kurierowi lub w kasie sklepu.
 
2. Przelewem - nr 27 1090 2053 0000 0001 2271 7047
 
3. Płatności kanałem elektronicznym - Transakcje online karta płatniczą lub e-przelewem obsługuje Centrum Rozliczeniowe Dotpay
 
4. Płatność karta kredytową w kasie sklepu.
 
 
W przypadku niektórych towarów sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia płatności poprzez wyłączenie płatności za pobraniem.
 
Klient ma możliwość w obecności kuriera, sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania reklamacji.

IV. Realizacja zamówień

Wysyłka towaru
Przez moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży w zamówieniach dokonanych drogą elektroniczną (formularz zgłoszeniowy/wiadomość e-mail), rozumieć należy czas udzielenia przez obsługę sklepu informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji, natomiast drogą telefoniczną - czas rozmowy, w której pracownik obsługi sklepu przyjął zamówienie. Dostawa towarów jest ograniczona wyłącznie do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
 
Zamówione towary są dostarczane na wskazany przez klienta adres do wysyłki, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupiony towar sklep wysyła od poniedziałku do piątku w ciągu 1-2 dni roboczych kurierem DPD od daty zaksięgowania płatności w sezonie zimowym oraz w ciągu 5 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności w sezonie letnim. Firma kurierska dostarcza towar w ciągu 1-2 dni roboczych.
Punktem odbioru osobistego zamówionego towaru jest sklep w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 267b, lub w Modlnicy przy ul. Częstochowskiej 6.

V. Przywileje Klientów

1. Klient zawierając umowę na odległość, w myśl ustawy (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w formie pisemnej w terminie 10 dni licząc od daty dostarczenia przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
Lenczowski Jakub Lenczowski
ul. Częstochowska 6
32-085 Modlnica k. Krakowa
lub pod adres e-mail: norbert@dobrenarty.pl

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
Lenczowski Jakub Lenczowski
ul. Częstochowska 6
32-085 Modlnica k. Krakowa
lub pod adres e-mail: norbert@dobrenarty.pl
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi konsument, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep www.dobrenarty.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w czasie objętym rękojmią. Reklamacja towaru w czasie objętym rękojmią, sprowadza się do zgłoszenia obsłudze sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz formularzem reklamacyjnym na adres firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Rękojmi nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji wynikającej z niezgodności towaru z umową. Procedurę należy rozpocząć od nawiązania kontaktu z obsługą sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Kolejnym etapem jest wysłanie na adres firmy, towaru w niezmienionym stanie wraz z paragonem i opisem reklamacji. Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. z wyłączeniem art. 556-756 KC dot. Sprzedaży niekonsumenckiej.

4. Klient ma prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia szkody, sporządzić protokół odbioru dostępny u dostawcy. Niezależnie od powodu odesłania towaru, kupujący jest obowiązany do demontażu (produkty wielkogabarytowe) i zapakowania towaru w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.

VI. Ochrona danych osobowych
 
1. Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy DobreNarty.pl, prowadzony pod domeną www.dobrenarty.pl (dalej zwaną Witryną) Jakuba Lenczowskiego „Lenczowski”, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą  z siedzibą w Sulejówku 05-080, ul. Kruczkowskiego 69, (dalej zwanego Sklepem Internetowym). Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne
działania. Sklep internetowy, zgodnie z wymogami prawa, zarejestrował zbiór danych osobowych w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, pod numerem 015050/11
 
2. Jakie dane zbiera sklep internetowy w sposób automatyczny podczas korzystania z Witryny?
 
Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep
internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Państwa zakupów.
 
W ramach serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  • niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu; ), utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
  • funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające zapamiętanie wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.; dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

Dodatkowo w sklepie internetowym stosowany jest system analizy sieciowej Google Analytics, który może być wykorzystywany do tworzenia profilów użytkowników pod pseudonimem. W tym celu system stosuje pliki coockies. Celem wykorzystywania tego systemu przez sklep internetowy jest ocena i sposób korzystania z witryny przez użytkownika, poprawa jakości funkcjonowania Serwisu, a także do tworzenia raportów ruchu na stronie.
 
3. Jakie dane zbiera sklep internetowy podczas rejestracji i dokonywania zakupów?
 
Sklep internetowy będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:
1) nazwisko i imię,
2) adres zameldowania na pobyt stały,
3) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zameldowania,
4) adres poczty elektronicznej,
5) numer telefonu.

Podanie powyższych danych jest dobrowolne lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w ramach Witryny.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa zgody i jest konieczne wyłącznie dla realizacji wskazanych powyżej celów. Podkreślamy, że nie muszą Państwo podawać tych danych, jeżeli nie chcą Państwo korzystać z wskazanych powyżej możliwości.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. W celu realizacji tego uprawnienia Prosimy o korzystanie z opcji w ramach swojego konta lub z adresu e-mail: norbert@dobrenarty.pl, lub numeru telefonu +48 785 111 203
 
4. Marketing Sklepu Internetowego 

O ile Państwo wyraziliście na to zgodę, podany przez Państwa adres e-mail będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów DobreNarty.pl.  Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.

5. Udostępnienie informacji
 
W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów: Dotpay S.A. oraz firma kurierska DPD. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum i wiąże się ściśle z koniecznością realizacji zamówienia. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
 
6. Środki techniczne i Państwa obowiązki

Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Państwa danych, w szczególności korzystamy z zabezpieczeń i procedur, które obejmuje norma ISO 27001:2005 wydanych przez BSI. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia. Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.
 
7. W jaki sposób możecie Państwo korzystać z przysługujących praw?
 
Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zalogowaniu się z użyciem adresu email oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod
adresem: norbert@dobrenarty.pl. Przysługuje Państwo prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: kasia@dobrenarty.pl
 
8. Inne strony internetowe
W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.
 
9. Pytania i zastrzeżenia
Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa zadane pod adresem: kasia@dobrenarty.pl  lub Administratorowi Bezpieczeństwa Informacji (Lenczowski, kuba@dobrenarty.pl).
 

 

Podziel się